Skickar brev till himlen

Min ängel!
Har skrivit ett långt brev till dig i himlen och hoppas att postgången är bra. Det är viktigt att du läser mitt brev och svarar på mina frågor!
Blåvingad ängel
 
Det är så mycket jag vill att du berättar för mig. Så mycket som jag vill prata om.
 
Det är mycket jag vill berätta för dig. Jag vill verkligen nå fram till dig och tala om hur värdefull du var, hur mycket du gav mig och oss. Jag vill att du i ditt hjärta känner dig stolt över dig själv och allt du gjort i livet. Jag skulle vilja förmedla all tacksamhet jag har till dig och informera om allt jag lärt mig och bär med mig från din förmedlade kunskap. 
 
Jag skickar med svarsporto eftersom jag inte är synsk eller har något medium som jag litar på fullt ut.
Jag hoppas att du tar dig tid att svara på mina frågor mitt i ditt himmelrike. 
Många kramar från mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0