Familjedag

Äntligen en obokad lördag. Gubben jobbade till 15..men sen hade vi tid fram till Fotbollen startade vid 20-tiden.

Vi funderade på vad vi alla skulle vilja göra..

Fiske, natur, kasta stenar i vatten och träffa kossor!

Vi begav oss några km in mot stán och fann ett paradis.


Grabben metade. Pappsen fiskade med kastspö och tösabiten matade kossor och kastade stenar i vattnet




Och jag då, vad fick jag??

Jo jag fick njuta av naturen, av familjens nöjen och så fick jag fotografera allt..

Ser fram emot flera möten med detta.


Att lyssna och se forsande vatten ger energi, frid och frihet i kroppen..

Ta vara på möten som berör, ger kraft och skapar frihet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0