Äntligen lördag

Fått sova en hel natt ensam i min säng..Brukar ha min lilla prinsessa bredvid - i natt fick hon sova inne hos storebror i överslafen..Funkade superbt!

Jag låg och drog mig länge och pallrade mig upp vid 9 tiden!!! Brukar ju annars stiga upp i 5 tiden - låååång sovmorgon..

Plattade ut håret och drog på mig morgonrocken för att hämta tidningen...
Väl nere vid postlådan upptäckte jag - shit! Fixardag i byn idag! Jahaja..! Det var den lördagen det..

Slägde i mig gröten, snidade snabbt om till fixarkläder och drog ner till fixningen..

Bidde en massa grävande i sanden...Bra träning för hela kroppen.!!
Trevligt samspråk med grannarna..Ett bra tillfälle att lära känna de nya i området.!

Sen var det dax för målning...bytte till målarkläder och gjorde mig klar för uppdraget...
Men...vi hade ingen färg som passade....nämen - va synd! ;-)

Så - jag fick både sovmorgon, och en förkortad fixardag..Nu har jag hur mycket tid som helst till annat..

Härligt!

Ser fram emot denna underbara helgdag..pigg och utvilad..färdigtränad..

Jag är redo för resten av livet nu..

Tack för den möjligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0